czwartek, 22 czerwca 2017

Andreas Kofler II

  Hej kochani! Na początku muszę Was serdecznie przeprosić za aż tak długą przerwę. Niestety końcówka roku szkolnego = ogromne ilości nauki. Mam nadzieję, że w przyszłym roku szkolnym będę bardziej zorganizowana i uda mi się połączyć naukę do matury z regularnym prowadzeniem bloga. Na szczęście zaczęły się już wakacje, a trochę odpoczynku zawsze się przyda! Będę kontynuować moje projekty, których niestety jeszcze nie skończyłam. Czekam również na kilka autografów. Wczoraj otrzymałam najważniejszą przesyłkę w moim życiu... Niestety nie mogę Wam jeszcze powiedzieć co to takiego. Dowiecie się w okolicy moich urodzin (23.09), bo ta przesyłka jest właśnie z tym związana :) Powiem Wam tylko tyle, że jestem najszczęśliwszą osobą na ziemi!
  Dzisiejszy podpis posiadam od Andreasa Koflera. Kartę otrzymałam pisząc do firmy Manner na Facebooku. Było to już kilka miesięcy temu i nie wiem czy nadal wysyłają te karty, ponieważ​ z tego co się orientuję było ogromne zainteresowanie tymi kartami.
  Już niedługo LGP! Mam nadzieję, że będzie wiele transmisji w TV z tych zawodów, bo niestety, ale różnie z tym bywa :( Wybieracie się do Wisły? Mnie niestety w tym roku zabraknie, ale zasiądę wygodnie przed telewizorem i będę mocno ściskać kciuki! Jestem bardzo ciekawa czy forma naszych zawodników z zimy się utrzymała :)
  A co tam u Was? :) Jakie macie plany na wakacje?















Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2017/06/210-julian-glover.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki! Mnie też się udało załapać na tę kartę, już ich nie ma aktualnie przez sezonowców.. Ja już wiem co to za super rzecz, się ma przywileje, haha <3 Wpadam do ciebie, ty dobrze wiesz :D Nie mogę się doczekać! <3
    Wbijaj na nowy post: https://autografyzuzy.blogspot.com/2017/06/25-severin-freund.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna Karta! Gratulacje
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, czekam na wpis z Twoją przesyłką! Zapraszam także do mnie na wywiad ze Stursa: http://skoczneautografy.blogspot.com/2017/06/wywiad-z-vojtechem-stursa.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem u Ciebie po raz pierwszy,ale od razu mnie zaciekawilas :D
    Z niecierpliwoscia czekam na Twoje urodziny i wyjasninie zagadki ;)
    Gratuluję autografu :))

    world-of-dreamer28.blogspot.com

    Zapraszam do mojego zakatka ;))

    OdpowiedzUsuń