piątek, 29 maja 2015

Severin Freund

Hej! Z dnia na dzień coraz bliżej do wakacji, ale przede wszystkim... do LGP! Też się nie możecie doczekać? :) Ja już nie mogę wytrzymać bez skoków..
Dziś pokaże Wam autograf Severina Freunda, sympatycznego skoczka z Niemiec, zwycięzcy PŚ 2014/2015. Dostałam go niedawno (nie pamiętam niestety ile czekałam ;c) i bardzo się ucieszyłam! Jest to dla mnie bardzo cenny podpis, którego brakowało mi w mojej kolekcji.
Pisałam do WWP Weirather-Wenzel & Partner GmbH z prośbą o autograf dwóch skoczków. Od Severina Freunda i Martina Schmitta. Dostałam oba, jednak słyszałam, że można dostać od nich trzeci- Simona Ammanna :) Jednak ja ten podpis już w swojej kolekcji posiadam.







WWP Weirather-Wenzel & Partner GmbH
Lustenauer-Strasse 64
A-6850 Dornbirn
Austria
















Pozdrawiam! :)

2 komentarze: