czwartek, 17 listopada 2016

Łukasz Kruczek II

 Hej wszystkim! Czy u Was też spadł śnieg? U mnie jest go pełno,a to oznacza tylko jedno: zima tuż tuż! Chyba nie muszę nikomu przypominać, że dokładnie za tydzień odbędą się kwalifikacje do pierwszego indywidualnego konkursu w sezonie 2016/2017. Ale się cieszę!
 Dziś chce Wam pokazać bardzo ważny dla mnie autograf. Po 1 dlatego, jak go zdobyłam, a po 2 kogo jest ten podpis.
 Ten podpis (jak i jeszcze jeden) dostałam jako wyróżnienie w konkursie. Nie było to nic trudnego, bardzo spontaniczna decyzja i nie myślałam, że cokolwiek wygram :) A tu proszę taka niespodzianka! Dwa autografy i to takich, których jeszcze nie mam! Ogólnie nie za bardzo lubiłam brać udział w konkursach (jestem dość pechowym człowiekiem haha) do momentu, aż w styczniu 2015 r wygrałam weekend w Zakopanem i bilety na konkurs drużynowy oraz indywidualny. Oto post z tego dnia jeżeli ktoś jeszcze nie widział  -> KLIK <-
 Dlaczego jest on dla mnie wyjątkowy? Ponieważ jak dobrze wiecie Łukasz Kruczek zrezygnował z funkcji trenera naszej kadry. Zawsze go lubiłam i ceniłam. Osiągnęliśmy dzięki niemu bardzo wiele! Jestem bardzo ciekawa współpracy z nowym trenerem :) 

















Pozdrawiam! :)

7 komentarzy:

  1. Gratuluję :)
    Ja posiadam właśnie dwie takie karty Łukasza i też jestem z tego zadowolona :)
    Zapraszam: http://oczami-skokomaniaczki.blogspot.com/2016/11/kalendarz-pucharu-swiata-20162017.html

    ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :)
    http://autografykejmy.blogspot.com/2016/11/116-jakub-janda.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Też bardzo chciałabym taki mieć. Ale nie wiem, gdzie można dostać od łukasza autograf..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj napisać do Evenement-Team, może jeszcze mają :)

      Usuń
  4. Super! Gratuluję! ;) Zapraszam do mnie na coś nowego :)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/11/something-about-david-siegel-1.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje autografu
    W wolnej chwili zapraszam do mnie początek dopiero
    http://skok2001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń