środa, 12 października 2016

Severin Freund II

Hej :) Znowu mnie mało było, tym razem przez nadmiar nauki.. no ale cóż, muszę to jakoś pogodzić! Już tak blisko do skoków! Czy Wy też czekacie na wieczorne weekendy pełne emocji? Za to właśnie kocham zimę :) Ale oprócz tego pojawią się inne zimowe dyscypliny które równie chętnie oglądam.
Dziś pokażę Wam autograf Severina. Powiem szczerze, że mam go już baardzo długo a jednak nie było okazji by go pokazać ;) To już mój drugi podpis tego skoczka, którego zresztą bardzo lubię i cenię!
Za bardzo ni pamiętam jak dostałam ten autograf, ale domyślam się, że został wysłany przez firmę Manner.

Oczekujcie na kolejne posty! Mam super podpisy, które czekają na publikacje :)



 


















Pozdrawiam! :))

6 komentarzy:

  1. Gratuluję :)

    oczami-skokomaniaczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :)
    zapraszam na wywiad ;)
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2016/10/tegoroczna-letnia-mistrzyni-polski.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam nigdy tej wersji :) Chyba nie rozdaje ich na zawodach!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie - latamlatami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń