niedziela, 28 września 2014

Gregor Schlierenzauer

Hej :) Bardzo mi smutno z powodu decyzji Thomasa Morgensterna, no ale cóż... nie dziwię mu się. Po tak poważnych upadkach można podjąć taką decyzję. Mam nadzieję, że spotkamy go jeszcze w Wiśle lub Zakopanem tak jak w tym roku :)
Co do autografu to zdobyłam go pisząc na adres Austriackiego Związku Narciarskiego. Podpis jest zrobiony długopisem co mi oczywiście nie przeszkadza :) Jeżeli chodzi o samego skoczka to nie darzę go jakąś wielką sympatią, po prostu go lubię ;) Czasami wydaje mi się, że jest zbyt pewny siebie, ale to tylko moje odczucia :) Jednak bardzo chciałam mieć jego autograf w mojej kolekcji.





Österreichischer Skiverband
Olympiastraße 10
A-6010 Innsbruck
Austria













Czas oczekiwania to 17 dni (2 tygodnie i 3 dni)
Aaa... zapomniałabym... Za 54 dni odbędą się pierwsze kwalifikacje do Pucharu Świata. Ja już nie mogę się doczekać, a wy ? :)
Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Gratuluję :)
    tak ja też nie mogę się doczekać sezonu zimowego, skoki, biegi narciarskie, biathlon ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje świetna karta - ja ją posiadam, ale bez podpisu. Szybko przyszła Ci odpowiedź hmm ja dalej czekam

    OdpowiedzUsuń