poniedziałek, 2 marca 2015

Dawid Kubacki II

Ojej! Jesteście kochani! Już ponad 5000 wyświetleń! Naprawdę BARDZO Wam za to dziękuję :) Nawet nie wiecie ile radości sprawia mi to, że tu jesteście i oglądacie mojego bloga :)
Muszę się Wam pochwalić, że ostatnio pisałam na Facebook'u z Manuelem Poppingerem! Bardzo miły chłopak :)
Chciałabym dziś pokazać autograf od Dawida Kubackiego ;) Pisałam do Eve-nement Teamu. Jak już kiedyś wspominałam dość długo czekałam na odpowiedź, ale i tak bardzo polecam, bo co jakiś czas mają nowe karty :)





Eve-nement Team
ul. Krupówki 20
Skrytka Pocztowa 236
Zakopane










Czas oczekiwania to ok. 9/10 miesięcy ;)
Pozdrawiam serdecznie!


8 komentarzy:

  1. na karty od Evenementu trzeba sobie ostatnio długo poczekać .. ;/
    Gratulacje ! na pewno jest to cenna zdobycz do kolekcji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Ostatnio strasznie długo! Rok temu list od nich przyszedł mi o WIELE szybciej. No, ale w każdym razie warto czekać :)

      Usuń
  2. Gratuluję :) ja już nie mogę się doczekać kiedy dostanę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nie mogłam doczekać! Szczerze powiedziawszy to po kilku miesiącach myślałam, że list nie doszedł, ale trzeba się po prostu uzbroić w cierpliwość :)

      Usuń