niedziela, 9 kwietnia 2017

Clemens Aigner - PLASTRON

  Hej kochani! Już trochę czasu od zakończenia sezonu minęło. Nie ukrywam, że czuć pustkę. Brak emocji i tej adrenaliny no ale cóż.. trzeba żyć dalej i odliczać do LGP! Ostatnio doszło do nas kilka nowych ,,skocznych" informacji. Została ogłoszona kadra A z niespodzianką w składzie. Na pewno wiecie o kim mówię :) Jest to Krzysztof Miętus! Co sądzicie o tej decyzji? Ja ufam trenerowi, jest on świetnym szkoleniowcem i na pewno wie co robi. Może w końcu Krzysztof pokaże na co go stać!
Kolejna informacja to wstępne kalendarze! Oczywiście najbardziej interesujące są te na Puchar Świata 2017/2018. Niestety i tym razem prawdopodobnie nie uda nam się wywalczyć dodatkowych konkursów w Polsce nad czym ogromnie ubolewam, ponieważ mamy świetnych kibiców i skoczków!
Świetną informacją jest to, że w końcu odbędzie się modernizacja Wielkiej Krokwi.
  Wracając do tematu dzisiejszego posta... tak stało się! W końcu zdobyłam swój pierwszy plastron! Nawet nie wiecie jak bardzo się z tego powodu cieszę! Pytanie dlaczego nie zdobyłam żadnego plastronu wcześniej? Otóż odpowiedź jest prosta- nie prosiłam o to w liście. Mogę się tylko zastanawiać co by było gdybym we wszystkich wysłanych listach o tym wspomniała.. no ale cóż mówi się trudno :)
Ja zdobyłam to cudo? Na początku napisałam do Clemensa na Facebooku. Zapytałam czy jest możliwość zdobycia jego plastronu. Odpisał mi, że tak, ale był jeden warunek - 2 kupony IRC. Oczywiście długo się nie zastanawiałam tylko od razu wysłałam do niego list!
Cieszę się z posiadania plastronu i to jeszcze od takiego zawodnika! Clemens Aigner jest jednym z moich ulubionych skoczków. Ta zdobyczy na pewno zajmie godne miejsce w mojej kolekcji!
















Już niedługo pojawi się na moim blogu post niespodzianka! Czekajcie :)
Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. O matko! Aż 2 irc. To chyba już nie zdobędę jednego z plastronów o które prosiłam....:((((((( Gratuluję. Uwielbiam Clemensa <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No w końcu Ci się udało ;D Ufam Horniemu w 100%, że zrobi z niego porządnego skoczka, choć jest to wielki szok.. Pierwszy raz widzę, że skoczek chce aż 2 IRC, dziwna sprawa, ale wielkie gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow gratulacje! Nic tak nie cieszy jak pierwszy plastron, znam to uczucie :P Życzę wielu kolejnych i pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Uwielbiam Clemensa jest świetny :D Gratuluję plastronu jest to świetna pamiątka :)
    Zapraszam do mnie na wywiad własnie z Clemensem :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Clemens jest świetnym skoczkiem :)
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2017/04/64-karl-geiger-2-plastron_15.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje serdeczne gratulacje :) Pierwszy plastron to prawdziwa perełka, miło że Clemens umożliwił Ci spełnienie marzenia, życzę Ci aby od teraz Twoja kolekcja się powiększała :D
    http://ski-jumping-polska.blogspot.com/2017/04/105-stefan-horngacher.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju dziękuję bardzo za tak miłe słowa! Też mam taką nadzieję! Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń