środa, 8 października 2014

Adam Małysz

Hej :) Dziś pokażę Wam chyba jeden z ważniejszych dla mnie autografów. Jest to podpis Adama Małysza. Chyba nie muszę opisywać tego skoczka, bo każdy go zna i wie, że jest legendą :)
Autograf dostałam przedwczoraj. Długo nie czekałam. Co do adresu to znam dwa. Jeden to prywatny Adama a drugi to jego menadżera :) Ja, nie wiedziałam na początku na który adres pisać więc zapytałam się na jego oficjalnej stronie http://www.malysz.pl/. Tam poinformowano mnie żebym pisała do jego menadżera :)
Bardzo się cieszę, że mam ten autograf!!!
Aha.... i bardzo dziękuję za ponad 2000 wejść na mojego bloga!!! To strasznie miłe :)



Adam Małysz
ul. Puławska 479 lok.1
 
02-844 Warszawa









Czas oczekiwania to 31 dni (4 tygodnie i 3 dni)!
Jeszcze tylko 44 dni do rozpoczęcia Pucharu Świata :)
Życzę wypchanych skrzynek! 

2 komentarze: