sobota, 22 października 2016

Philipp Aschenwald

Hej kochani ;) Teraz staram się, aby posty były regularnie co 10 dni. Mam sporo autografów w zanadrzu, a cały czas mam ochotę na nowe! A przyznam się szczerze, że dawno próśb o autografy nie wysyłałam :( Co nie zmienia faktu, że jeżeli ktoś chce się zamienić to proszę śmiało pisać na mój e-mail w sprawie wymiany :) Możecie tam również zadawać mi różne pytania, chętnie odpowiadam ;) Kiedyś zapytano mnie dlaczego już nie ma adresów na blogu. Słuchajcie, był okres kiedy niestety troszkę zaniedbałam bloga, przestałam zwracać uwagę od kogo dokładnie dostawałam listy. Mam pełno kartek z adresami, które mi się troszkę zawieruszyły, ale muszę je w końcu "ogarnąć" :) Dlatego jeżeli komuś zależy na konkretnym adresie to proszę pisać na maila. Wtedy postaram się znaleźć dany adres ;)
Ok, ale wracając do dzisiejszego popisu! Już chyba Wam kiedyś pisałam, że ogromną frajdę sprawia mi dodawanie do kolekcji autografy zarówno wielkich legend jak i tych mniej znanych skoczków. Och, to dopiero jest wyzwanie! Ale właśnie to w tym lubię- że to jest wyzwanie, bardzo miłe wyzwanie ;) Ja za każdy "świeży" talent trzymam mocno kciuki! Tak jest również w tym przypadku :)





















Pozdrawiam serdecznie :) I zapraszam częściej na mojego bloga :)

11 komentarzy:

  1. Gratuluję!! ;) zapraszam ---> http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/10/50-martin-hamann-cos-specjalnego.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiej karty jeszcze nie posiadam:)
    Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Dodane
    http://autografy-adriana-arka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpadnij do mnie na nowy post: http://autografyryska.blogspot.com/2016/10/26-thomas-dithart.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ;)
    http://autografykejmy.blogspot.com/2016/10/1122-thomas-morgerstern.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie gratulacje! Super blog, na pewno będę tu wpadać częściej. Dodałam do polecanych i liczę na rewanż :D
    morethanskijumping.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń