środa, 24 września 2014

Manuel Poppinger

Witam :) Jestem bardzo szczęśliwa ! W poniedziałek dostałam list od Austriackiego Związku Narciarskiego ! Byłam bardzo zaskoczona, bo był on bardzo ciężki i dość "gruby". Myślałam, że jak większość dostane jeden plakat i jakąś kartkę, ale miliłam się. Dostałam aż 8 autografów na osobnych kartach ! Tylko jeden z nich mi się powtórzył. Jest to podpis Thomasa Morgensterna więc daję go na WYMIANĘ. Jestem tak szczęśliwa... nie spodziewałam się aż takiej ilości autografów ! Mam Wam co pokazywać :) Bardzo serdecznie polecam wysyłanie próśb na ten adres (NIE TRZEBA IRC!), bo można się wzbogacić o sporą liczbę autografów :)
Co do tego skoczka to naprawdę bardzo go lubię ! Jest on zawsze miły i uśmiechnięty ! Cieszę się, że dostałam jego autograf ;) Co do czasu oczekiwania to był on bardzo krótki :) A oto adres:




Österreichischer Skiverband

Olympiastraße 10
A-6010 Innsbruck
Austria 








Czas oczekiwania to 17 dni (2 tygodnie i 3 dni)
Jeszcze raz gorąco zachęcam i pozdrawiam ! :)


5 komentarzy:

  1. Wypisałabyś wszystkie autografy jakie teraz dostałaś od AZN-u? Bo jestem ciekawa czyje kartki teraz mają wysyłają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) No więc: Manuel Poppinger, Thomas Morgenstern, Gregor Schlierenzauer, Thomas Diethart, Stefan Kraft, Andreas Kofler, Michael Hayböck i Jacqueline Seifriedsberger :) Wszystkie oczywiście pokażę w swoim czasie :) Pozdrawiam !

      Usuń
  2. Gratuluję ;) Chyba będę musiała znowu do nich napisać ;)

    OdpowiedzUsuń