piątek, 5 czerwca 2015

Martin Schmitt

Witam. Chciałabym Wam pokazać autograf Martina Schmitta ;) Tak jak poprzedni autograf (Severin Freund) zdobyłam, pisząc do WWP Weirather-Wenzel & Partner GmbH :) Tak jak już wspominałam poprosiłam o dwa autografy, ale można prosić o trzy. Mega się cieszę, że zdobyłam ten podpis, ponieważ jest on dla mnie bardzo ważny.
Znowu mam bardzo mało nowych autografów. Pewnie będę musiała wysłać kolejne prośby o autograf. Jest jeszcze wieeelu skoczków do których chciałabym napisać :)
Nie wiem czy widzieliście, ale Kamil Stoch ma chyba nową kartę z autografem. Zastanawiam się czy nie napisać do Eve-nement Teamu z prośbą o ten autograf.
A! I dziękuję za 7000 wyświetleń! :) Jesteście świetni!








WWP Weirather-Wenzel & Partner GmbH
Lustenauer-Strasse 64
A-6850 Dornbirn
Austria












Pozdrawiam kochani! :)

4 komentarze: