sobota, 9 maja 2015

Cene Prevc

Hej kochani! Jak już wspominałam, ostatnio miałam pustki w skrzynce. W tym tygodniu jednak dostałam autograf od Cene Prevca, czy młodszego brata Petera :) Podpis zdobyłam piszą do Cene na jego oficjalny profil na Facebook'u. Odpisał mi po 6 miesiącach i poprosił o adres. List przyszedł po ok. 2 miesiącach.
Co do samego zawodnika to uwielbiam go! Ma chłopak niesamowity talent do skoków :) I jest uroczy!

Mam dla Was wiadomość! Tak jak i rok temu, w tym toku jadę na LGP w Wiśle! Będę w innym sektorze niż rok temu. Wtedy byłam w A1 a teraz będę w A4 :) Jeżeli ktoś ma jakiekolwiek pytania co do wyjazdu, to śmiało zadawajcie mi pytania przez formularz kontaktowy albo po prostu pisząc na mój e-mail ski.jumping.my.life@op.pl. Mam nadzieję, że się spotkamy! 
Obiecuje, że następnym razem będzie już post z Zakopanego!





















Czas oczekiwania: ok. 2 miesiące
Pozdrawiam i życzę pełniutkich skrzynek ;)

9 komentarzy:

  1. Gratuluję :)
    A na LGP kupowałaś karnet czy osobe bilety na każdy konkurs?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!

    http://autographsandthoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję ! bardzo lubię braci Prevc ;)
    Zapraszam do mnie: http://skijumpersgrafy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń