czwartek, 26 stycznia 2017

Andreas Wank II

 Hej! Już po konkursach w Polsce. Zazdroszczę każdemu kto mógł śpiewać Mazurek Dąbrowskiego na skoczni! Niestety w tym roku nie udało mi się tam być, ale już szykuję się na wyjazd w przyszłym sezonie :) Szkoda, że nie uda mi się przeżyć przygody z 2015 roku jeszcze raz, ale wierzę, że w przyszłym roku może być równie pięknie. Czy ktoś z Was też się wybiera? ;)
 Dziś mam dla Was podpis Andreasa Wanka. Jest to już drugi w mojej kolekcji. Akurat ten zdobyłam poprzez wymianę, za którą bardzo dziękuję :) Może ktoś z Was jest chętny na wymianę? Możecie pisać na mojego maila z propozycją, który autograf chcielibyście mieć a ja powiem Wam czy jest możliwość wymiany za akurat ten podpis :)
 Jeżeli chodzi o samego zawodnika to jest to niemiecki skoczek narciarski z klubu SC Hinterzarten, mistrz olimpijski w drużynie w 2014, wicemistrz olimpijski w drużynie w 2010, drużynowy wicemistrz świata w 2013W Zakopanem 27 lutego 2008 r. indywidualnie i w drużynie zdobył mistrzostwo świata juniorów. Jest to największy sukces w jego dotychczasowej karierze.
 Czy Wy też nie możecie się doczekać Mistrzostw Świata? Kto Waszym zdaniem zdobędzie złoto? (Oczywiście istnieje tylko jedna odpowiedź na to pytanie ;p)












8 komentarzy:

  1. Gratulację! PS Zakopane był niesamowity! Oczywiście tylko jedna osoba może wygrać MŚ i jest to oczywiscie .... :D
    Zapraszam do mnie na wywiad z wyjątkowym skoczkiem :)https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    Zapraszam do mnie na nowy wpis: http://oczami-skokomaniaczki.blogspot.com/2017/01/autografy-thomas-hofer.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi w tym roku też sie nie udało być w Zako ;(,
    Gratulacje autografu
    W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga 😘

    OdpowiedzUsuń