czwartek, 16 lipca 2015

Karl Geiger

Witam! Przepraszam za moją długą nieobecność, ale po prostu pustki w skrzynce ;c. Został mi ostatni autograf, który Wam dzisiaj pokaże. Za jakiś czas wyśle nowe prośby o autografy także musicie się uzbroić w cierpliwość :)
Karl Geiger jest bohaterem dzisiejszego posta. Jest to młody zawodnik z Niemiec. Zdobyłam ten autograf pisząc pod adres, który napiszę niżej. Mega zaskoczyła mnie zawartość koperty, ponieważ oprócz autografu znalazłam w środku list! Był to mój list, który napisałam do Karla, jednak pod nim napisał kilka słów od siebie :) Strasznie się ucieszyłam! Niestety nie pamiętam ile czekałam ;c
Ktoś z Was wybiera się na weekend do Wisły? ;) Na Mistrzostwa Polski lub na LGP? Ja wybieram się na LGP do Wisły na konkurs indywidualny! To już tuż tuż! Na pewno zrobię jakiś wpis z Wisły... może uda mi się zdobyć tam jakieś autografy więc będą nowe posty! Jeżeli nie, to musicie uzbroić się w cierpliwość :) Obiecuje, że wrócę!









Karl Geiger
Birgsauerstr.4
87561 Oberstdorf
Germany














Życzę miłych wakacji!
Pozdrawiam! :)

4 komentarze: