niedziela, 8 stycznia 2017

Kamil Stoch III

Hej Wam! Ależ to był turniej!!! Wierzyłam, że może być pięknie, ale że aż tak?! Kolejny raz jestem dumna z naszych skoczków! Oglądając ten Turniej Czterech Skoczni emocje były porównywalne z tymi, które towarzyszyły mi na Igrzyskach Olimpijskich w Soczi. Coś niesamowitego!
Jak się domyślacie dzisiejsze autografy nie są przypadkowe! Przedstawiam Wam podpisy triumfatora Turnieju Czterech Skoczni.. KAMILA STOCHA! Jeżeli ktoś jest na moim blogu już dłuższy czas, to bardzo dobrze wie, że jest on moim ulubionym zawodnikiem od bardzo, bardzo dawna :) Jeden z podpisów zdobyłam pisząc do Evenement-Teamu a drugi pochodzi z wymiany. Co jakiś czas Kamil ma nowe karty a ja każdą z nich próbuje zdobyć :)
Myślicie, że Kamil powtórzy swoje osiągnięcie z sezonu 2013/2014?
Zauważyłam, że bardzo przypadł Wam do gustu podpis Daniela-Andre Tande, bardzo się z tego powodu cieszę! Strasznie mi było szkoda tego skoczka po tym co wydarzyło się na skoczni. Niestety taki jest sport. Bardzo lubię tego zawodnika i wierzę, że jeszcze nie raz pokaże nam na co go stać! Jeżeli jeszcze nie widzieliście tego podpisu to zapraszam -> TUTAJ
Już odliczam dni do zawodów w Polsce. Wybieracie się do Wisły lub do Zakopanego? Ja osobiście biletów nie mam zakupionych, więc jeżeli zdecyduję się na podróż to będzie to bardzo spontaniczna decyzja :) Od przyszłego sezonu mam zamiar już jeździć na zawody regularnie, jest ktoś chętny na wspólne kibicowanie? ;D :)




















Pozdrawiam! :)

13 komentarzy:

  1. Fantastyczne podpisy :) Oczywiście ja jestem chętny na wspólne dopingowanie naszych zawodników! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, ze kolekcja autografów się poszerza :) Wspaniałe !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) podpisów Kamila nigdy za wiele :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Turniej 4 Skoczni był rewelacyjny! Również bardzo szkoda było mi Daniela :/ A wiesz może jak będą wyglądać te nowe karty? :) Gratuluje podpisów! dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia jak będą wyglądać :( Zawsze jest to dla mnie niespodzianka. I albo widzę już u innych na blogach jakąś nową kartę lub po prostu co pewien okres czasu pisze do Evenement Teamu i dostaje taką kartę, jakiej jeszcze nie mam :) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Super podpisy, gratuluję! :)
    http://ski-jumping-polska.blogspot.com/2017/01/relacja-z-zawodow-fis-cup-zakopane-2017.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Autograf Kamila bezcenna rzecz
    Gratuluje !!!

    skok2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2017/01/akredytacja-damian-lasota.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :)
    http://autografykejmy.blogspot.com/2017/01/1212-magdalena-gwizdon.html

    OdpowiedzUsuń