środa, 30 lipca 2014

Krzysztof Biegun

Witam was ponownie :). Mam aktualnie bardzo dużo autografów i nie mogłam się zdecydować od którego zacząć. Ostatecznie zdecydowałam się na Krzysia Bieguna. Osobiście bardzo lubię tego zawodnika ;) Można o nim powiedzieć "odkrycie" 2013 roku. Pierwszy konkurs (a szczerze mówiąc pierwsza i ostatnia seria konkursu) w Klingenthal był dla Krzysia bardzo udany. Ma chłopak talent ! Mam nadzieję, że znów zabłyśnie w kolejnym sezonie ! :)
Ok, a co do autografu to zdobyłam go oczywiście przez wysłanie prośby. (Instrukcję co do wysyłania listu do Polski i poza granice naszego kraju, a także prośbę umieszczę w jednym z kolejnych postów) Nie mogę podać konkretnego czasu, bo było to dawno, a zresztą nie zwracałam większej uwagi na to, ile na dany list czekałam ;). Wydaje mi się, że akurat ten autograf przyszedł bardzo szybko. A to jest adres, na który wysłałam list:






Krzysztof Biegun
LKS Sokół Szczyrk
ul. Plażowa 8
43-370 Szczyrk 



(Oczywiście zawsze bd dodawać zdjęcia)



Przypominam, że w razie jakichkolwiek pytań proszę pisać na adres: ski.jumping.my.life@op.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz