poniedziałek, 26 grudnia 2016

Daniel-André Tande

 Hej kochani! Dzisiaj ostatni dzień świąt, niestety nie zdążyłam z życzeniami, ale mam nadzieje, że spędziliście je szczęśliwie, w gronie najbliższych, znaleźliście swoje wymarzone prezenty pod choinką oraz że chociaż trochę mogliście odpocząć :) Życzę Wam "niezapomnianego" Sylwestra oraz aby rok 2017 był jeszcze lepszy dla Was niż ten poprzedni. Spełniajcie swoje marzenia i bądźcie jeszcze lepszą wersją siebie! Czuje, że nasi skoczkowie w przyszłym roku przyniosą nam wiele radości! Mam nadzieję, że będziecie nadal zaglądać na mojego bloga, bo mam dla Was jeszcze wiele autografów i mam ochotę na kolejne! Dla mnie osobiście to też będzie szczególny rok, ponieważ we wrześniu będę obchodzić swoje 18-ste urodziny :)
 Dzisiejszy autograf to podpis Daniela-André Tande. Zdobyłam go pisząc do samego zawodnika. Oczywiście standardowo wysłałam list, kopertę zwrotną oraz kupon IRC.  Z tego co pamiętam czekałam ok. 3 miesiące na odpowiedź :) Myślę, że samego zawodnika nie trzeba przedstawiać, bo pokazuje naprawdę dobrą formę, no ale w skrócie: jest to norweski skoczek narciarski, reprezentant Kongsberg IF, medalista mistrzostw kraju. Drużynowy złoty medalista Mistrzostw Świata w Lotach Narciarskich 2016, a także brązowy medalista Mistrzostw Świata Juniorów w Narciarstwie Klasycznym 2014. Najlepszy zawodnik Letniego Pucharu Kontynentalnego 2015.
 Już w tym tygodniu TCS! Uwielbiam te zawody, a Wy? Już się nie mogę doczekać!




















Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Gratuluję i zapraszam na relacją z MP :)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/12/relacja-ze-swiatecznego-konkursu.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Uwielbiam Tande!
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2016/12/moda-nadzieja-czeskich-skokow-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje:)
    Pozazdrościć takiej zdobyczy:D
    O to widzę, że się szykuje impreza we wrześniu :DD
    Pozdrawiam Rafał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Ja kocham zawody Turnieju 4 Skoczni! Dzisiaj bardzo szkoda zrobiło mi się Daniela ://
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje także zazdroszcze autografu bo nie mam ):

    http://skok2001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję. Zapraszam do mnie http://autografyjr.blogspot.com/2016/12/magorzata-niemirska.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki jest adres nigdzie nie mogę znaleźć?

    OdpowiedzUsuń