wtorek, 5 sierpnia 2014

Kamil Stoch

Hej ;3. Dzisiaj pokarze wam skoczka, od którego mam największą ilość autografów. Jest nim Kamil Stoch :). Jest on moim jednym z ulubionych skoczków i autograf od niego jest oczywiście obowiązkowy w każdej kolekcji czyli tzw. "must have" ;) Mam ich ogólnie 6, ale czekam na kolejne ! (Ostatnio wyszła nowa kartka;p).
Pierwszy z moich autografów zdobyłam wysyłając list do Eve-nement Teamu :) Był to mój pierwszy w życiu autograf od skoczka, bardzo byłam z niego dumna :) Tych podpisów mam 2, no cóż tak wyszło. Drugi (z tego samego adresu) dostałam ze specjalną dedykacją ;) Co do adresu Eve-nement Teamu to oczywiście sprawdzony, dostajemy do niego (jeżeli chcemy) 5 autografów innych skoczków czyli: Janka Ziobry, Dawida Kubackiego, Klemensa Murańki, Stefana Huli i Krzysztofa Miętusa. :)






Eve-nement Team

ul. Krupówki 20
Skrytka Pocztowa 236
34-500 Zakopane












Następny autograf Kamila zdobyłam na konkursie w Willingen :) Jest on na mojej ulubionej kartce z Fischera :)






Kolejny mam od związku narciarskiego (dla przypomnienia podaje adres;p)


Polski Związek Narciarski
ul. Mieszczańska 18/3
30-313 Kraków






I ostatni z autografów Kamila to podpis złożony na fladze podczas LGP w Wiśle c;



3 komentarze: