piątek, 3 kwietnia 2015

Krzysztof Miętus II

Witam! Na samym początku chciałabym Wam życzyć zdrowych i szczęśliwych świąt Wielkanocnych spędzonych w gronie najbliższych no i oczywiście mokrego poniedziałku :) Mam nadzieję, że te święta będą dla Was wyjątkowe. Nie wiem jak u Was, ale u mnie bardziej (przez pogodę) przypominają Boże Narodzenie niż Wielkanoc.
Chciałabym Wam pokazać mój drugi autograf Krzyśka Miętusa. Otrzymałam go od Eve-nement Teamu i jest on z bardzo fajnej serii ;)
Niestety, mój folder z autografami już świeci pustkami. Wczoraj wysłałam kilka nowych próśb o autograf więc musimy się uzbroić w cierpliwość :)
Aaa zapomniałabym! Nie ma słów żeby opisać jak bardzo się cieszę! Już jest ponad 6000 wyświetleń! Jesteście niesamowici! DZIĘKUJĘ!


















Pozdrawiam!

7 komentarzy: