piątek, 6 lipca 2018

Czy to koniec?

 Cześć kochani :) Niestety bardzo zaniedbałam coś, co było dla mnie zawsze ważne, z czego mogłam być dumna. Oczywiście mowa o tym miejscu w Internecie, w którym się znajdujesz. Stworzyłam miejsce, w którym mogłam dzielić się z Wami moimi zdobyczami, doświadczeniami. Z miłą chęcią pomagałam Wam w zdobywaniu swoich upragnionych podpisów, a także w różnych innych kwestiach.
 Miałam ogromne obawy zakładając tego bloga. Bałam się, że nikt tu nie będzie zaglądał, że będzie mało osób z podobną pasja, że ja w tym wszystkim się nie sprawdzę. Czas pokazał coś zupełnie innego.
 Zakładając czułam obawy też dlatego, ponieważ w tamtym momencie było tego typu blogów kilka na krzyż. Nie wiedziałam czy aby na pewno ludzie będą czegoś takiego oczekiwać skoro tak mało osób odważyło się na krok do stworzenia miejsca, gdzie mogą pokazywać swoje autografy. Tym bardziej,że wiedziałam o tym, że będę ograniczać się tylko do skoków narciarskich.
 Nawet nie wyobrażacie sobie jak bardzo jestem szczęśliwa, że to wszystko się tak potoczyło! :) Wchodzicie tu mimo tego, że z mojej strony jest cisza - żadnych nowych postów.
 Niestety już od dłuższego czasu nie wysyłam próśb o autografy. Skończyłam z tym chociaż uważam,że to był piękny etap w moim życiu. Wysyłanie listów,czekanie na odpowiedzi, ciągłe sprawdzanie skrzynki i w końcu wstawianie tu postów!
 Aktualnie zakończyłam już szkołę - czas na pracę. Nie chce zostawić tego bloga tak po prostu. Należy Wam się ten post. Wiem o tym, że już nie będę mieć czasu na prowadzenie tego bloga.
 Aktualnie jest już spora konkurencja z blogami. Baaardzo dużo osób zaczęło się interesować zbieraniem autografow i zakładaniem blogów. Życzę oczywiście wytrwałości i powodzenia:)
 Mam nadzieję, że mimo mojej nieobecności będziecie tu wpadać! Kto wie.. może jeszcze tu kiedyś wrócę z nowymi pomysłami.  Tymczasem żegnam się z Wami. Dziękuję z całego serca za te wszystkie lata!!!! Dziękuję za wszystkie gratulacje, słowa wsparcia.
 Co do kontaktu mój e-mail będzie nieaktywny. Zapraszam Was na mojego instagrama: nataliaa.st_
Pozdrawiam serdecznie kochani!!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz