niedziela, 7 września 2014

Stefan Hula I

Hej :) Już nie piszę codziennie, bo zostało mi tylko kilka autografów i musze je oszczędzać :) Jutro wyśle 7 próśb o autografy więc mam nadzieje że moja kolekcja się już niedługo zwiększy.
Dziś chcę wam pokazać autograf od Stefana Huli. Przeglądając inne blogi zauważyłam, że większość z wam ma inną kartkę od tego skoczka. O tyle fajnie, że ta jest z serii Fischer (czyli mojej ulubionej) Chciałabym ją mieć więc już wysłałam prośbę do Eve-nement Teamu :)
Kartkę zdobyłam jak zwykle wysyłając list i kopertę zwrotną do Eve-nement Teamu. Nie pamiętam ile czekałam, ponieważ to był jeden z moich pierwszych autografów :) Co do Stefana to bardzo miły i sympatyczny człowiek. Bardzo fajnie jest mieć jego podpis w kolekcji. Dla przypomnienia bardzo dobrze znany wam adres pod który pisałam:




Eve-nement Team
ul. Krupówki 20
Skrytka Pocztowa 236
Zakopane




Pozdrawiam serdecznie! :)

4 komentarze: