czwartek, 11 września 2014

Andrzej Zapotoczny

Hej :) Dziś znalazłam w skrzynce nowy autograf. Byłam bardzo zaskoczona. Wysłałam prośbę o autograf do Andrzeja naprawdę bardzo dawno temu i niestety obawiałam się, że już nie dostanę odpowiedzi. Na szczęście dostałam jego autograf. I to nie jeden a... trzy! Jeden ze specjalną dedykacją (o którą nie prosiłam ;p) i dwa bez dedykacji. Te dwa idą na WYMIANĘ. 
Teraz już z całą pewnością mogę wam powiedzieć, że adres jest sprawdzony :) Na prawdę czekałam bardzo długo, ale może w waszym przypadku będzie inaczej.
Jeżeli chodzi o wymianę to jeżeli ktoś jest chętny to proszę pisać na mój adres e-mail ;)




Andrzej Zapotoczny
Klub Sportowy AZS Zakopane
ul. 3 Maja 5
34-500 Zakopane





2x na wymianę:







Dziś wysyłam kolejne prośby o autografy!
Wypchanych skrzynek życzę :)

3 komentarze: